Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas: 799 799 739
Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Pro3W Sp. jawna
NIP: 5170385941
KRS: 0000711037
Regon: 36904665400000
Wszystkie ceny na stronach brokergsm.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena produktu podana w momencie składania zamówienia.
W przypadku, gdy towar jest niedostępny, brokergsm.pl zastrzegają sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem lub telefonicznie. Zgodnie z art. 543 § 1 i §2 "Kodeksu Cywilnego".
Treść online brokergsm.pl nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy. Umowa kupna - sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Kupującego potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez brokergsm.pl.
Klient dokonując zakupu w brokergsm.pl składa ofertę kupna zgadzając się przy tym dobrowolnie na warunki przedstawione w niniejszym regulaminie co potwierdza podczas procesu składania zamówienia poprzez zaznaczenie checkboxa “Akceptuję regulamin”.
Jeżeli zaistnieje sytuacja, że danego produktu nie ma na magazynie a brokergsm.pl nie jest w stanie zamówić produktu u producenta, klient jest bezzwłocznie informowany o przysługującym mu prawie zmiany zamówienia bądź rezygnacji z niego.
Dokonując rejestracji w brokergsm.pl oraz zapisując się na listę subskrybentów newslettera, klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy.
Administratorem danych osobowych jest firma Pro3W Sp. jawna.
Utrwalenie i udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie brokergsm.pl, przesłanie Klientowi na podany adres e-mail podsumowania zamówienia, oraz dołączenia do przesyłki dowodu zakupu.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od potwierdzenia zamówienia do momentu nadania przesyłki do klienta.
Czas realizacji zamówienia jest zależny od dostępności danego produktu na magazynach brokergsm.pl lub w magazynach producentów.
Zamówienie złożone z produktów o różnym czasie dostawy jest wysyłane po skompletowaniu całości asortymentu.
Zamówienia realizowane i wysyłane są w dni robocze.
brokergsm.pl może wymagać od klienta wpłacenia zaliczki. Wysokość kwoty jest ustalana indywidualnie. Do chwili zaksięgowania zaliczki na koncie bankowym brokergsm.pl realizacja zamówienia zostanie wstrzymana.
Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku braku towaru na magazynie.
Czas dostarczenia przesyłki do klienta składa się z czasu realizacji zamówienia przez brokergsm.pl oraz czasu dostawy zależnego od wybranej przez klienta w trakcie składania zamówienia firmy przewozowej lub sposobu dostawy.
Zamówiony towar można odebrać osobiście w magazynie brokergsm.pl w Rzeszowie przy al. Piłsudskiego 40 lokal 3 w “CH Ameryka” Warunkiem odbioru jest uprzednie złożenie zamówienia i otrzymanie informacji od brokergsm.pl o gotowości towaru do odbioru.
Koszty dostawy zamówienia są podawane w momencie składania zamówienia i są zależne od wybranej przez klienta formy dostawy oraz płatności.
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
brokergsm.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu lub jej nieodebrania przez klienta.
W chwili odbioru towaru Klient może sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz sprawdzić jej kompletności w obecności kuriera w którego obecności można sporządzić "Protokół Reklamacji". Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, w tym ryzyko jego utraty lub uszkodzenia.
Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało zauważone po odjeździe kuriera klient powinien zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Protokołu Reklamacji".
Jeżeli brak odebrania towaru wysłanego za pobraniem (opłata przy odbiorze paczki) wynika jedynie z własnej woli klienta i brak jest prawnego uzasadnienia takiej decyzji z jego strony (sprzedawca poniósł koszty przesyłki zwrotnej oraz nie otrzymał ceny towaru i kosztów przesyłki za pobraniem, a do ich uiszczenia obowiązany był kupujący), wówczas koszt przesyłki zwrotnej stanowi szkodę po stronie sprzedawcy, która wynika z nienależytego wykonania umowy sprzedaży przez klienta.
W takim przypadku klient będzie zobligowany do uiszczenia opłaty w wysokości 2 x wybrany koszt dostawy na konto sprzedawcy (opłata za transport do klienta oraz od klienta do sprzedawcy)
Nie uiszczenie opłaty za transport będzie skutkowało odpowiedzialnością prawną Kupującego łącznie z sądowym przymusem wyegzekwowania opłaty.
Płatność przy odbiorze: Za zamówienie w brokergsm.pl można zapłacić przy odbiorze. Oznacza to, że za przesyłkę płatność dokonywana jest w momencie jej otrzymania od kuriera. W przypadku przesyłki “za pobraniem” koszt zamówienia składa się z wartości zamówienia i kosztów transportu, powiększonych o cenę pobrania.
Płatność przelewem na konto bankowe: Zamówienie zostanie skompletowane i wysłane po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym brokergsm.pl
Płatność gotówką: Zamówienia z formą dostawy “odbiór osobisty” można opłacić gotówką w siedzibie brokergsm.pl podczas odbioru zamówienia.
Płatność kartą płatniczą: Zamówienie można opłacić kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic przy okazji odbioru osobistego oraz w płatności online.
Płatności PayU: Zamówienia można opłacić online, za pośrednictwem systemu płatniczego PayU.
Płatność ratalna: brokergsm.pl nie korzysta z systemów ratalnych.
Wszystkie produkty dostępne w brokergsm.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producentów.
Wszystkie produkty w zamówieniach wysyłanych przez brokergsm.pl są sprawdzane pod względem: zgodności z zamówieniem, stanem fizycznym.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy – to ostatnie tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny (termin „wada istotna” oznacza taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem), chyba że brokergsm.pl niezwłocznie wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Klient może żądać zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt również, jeżeli przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi brokergsm.pl nie wywiąże się ze swych obowiązków, bądź jest to druga lub kolejna reklamacja tego towaru, nawet jeśli dalsze reklamacje dotyczą innej wady towaru.
Reklamowany i zwracany towar po wcześniejszym kontakcie z brokergsm.pl należy przesłać wraz z wypełnionym “Protokołem reklamacyjnym” pod adres:
brokergsm.pl
al. Piłsudskiego 40 lokal 3
35-001 Rzeszów
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od chwili ich wpłynięcia do brokergsm.pl
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, brokergsm.pl zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny produkt, o podobnych cechach użytkowych.
brokergsm.pl nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Gdy płatność dokonana została kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na tę samą kartę płatniczą klienta.
Protokół reklamacyjny można pobrać tutaj.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 30 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim brokergsm.pl rzyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Termin na zwrot wzajemnych świadczeń:
brokergsm.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób dostawy dostępny w brokergsm.pl . brokergsm.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania Produktu lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania.
Klient ma obowiązek nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt.
Oświadczenia o odstąpieniu od umowy prosimy składać w formularzu zwrotu który należy przesłać na adres e-mail bok@brokergsm.pl. Do formularza należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).
brokergsm.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient opłacając zamówienie.
Formularz i procedurę zwrotu można pobrać tutaj.
brokergsm.pl ponosi odpowiedzialność za stan produktów wprowadzonych do sprzedaży, realizację zamówień, obsługę płatności, zwroty i reklamacje.
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie brokergsm.pl
Formularz Zwrotów brokergsm.pll znajduje się tutaj
Polityka Prywatności brokergsm.pl znajduje się tutaj
Informacje o Plikach Cookie i ich wykorzystaniu znajdują się tutaj
Protokół reklamacyjny znajduje się tutaj
Regulamin obowiązuje od 01.08.2017 r. (aktualizacja 10.08.2020)
OpenCart Broker GSM - największa oferta akcesoriów GSM w sieci © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.